GYIK
Mi szükséges a regisztrációhoz?

A vállalkozás adatainak (székhely, cégjegyzékszám, adószám, bankszámlaszám) megadása, valamint a hitelesítési folyamat elvégzése.

Hogyan tudok hirdetést feladni?

A céges regisztráció véglegesítését követően.

Ki adhat fel hirdetést?

Az oldalon regisztrált és hitelesített cégek adhatnak fel hirdetést.

Tudok több cég nevében hirdetni?

Rendszerünkben adószámonként egy regisztrációra van lehetőség.

Mennyibe kerül egy hirdetés feladása?

A hirdetési csomagjaink árairól honlapunkon és kollégáinknál tájékozódhat.

Mi kell ahhoz, hogy feladhassak egy hirdetést?

A regisztráció, céghitelesítés és a csomagajánlat kiválasztása után feladhatja hirdetését. A kiválasztott csomagajánlat befizetésére 3 nap áll rendelkezésre, ezután hirdetése automatikusan inaktiválódik. A 3 napos bevezetőidőszakban hirdetése megjelenik az oldalon, azonban nem tud kapcsolatba lépni a jelentkezőkkel.

Mire figyeljek az álláshirdetést feladásánál?

DIGITAL Plus és DIGITAL Premium csomagjainkban hirdetésfeladás-támogatással segítünk: Önnek elég csak a szöveges álláshirdetést elküldenie részünkre, és mi digitalizáljuk és publikáljuk a hirdetését, hogy az álláskeresők minél hamarabb megtalálják. Amennyiben STARTER csomagot vásárol, úgy a “Hirdetésfeladás” gombra kattintva tudja feladni a hirdetését. Fontos, hogy a hirdetni kívánt állás #követelményeit teljes körűen megadja, hogy valóban releváns jelentkezők tudjanak jelentkezni.

Mikor válik láthatóvá a hirdetésem?

Az állások publikálása előtt minden hirdetést ellenőrzünk, amelynek ideje maximum 3 munkanap.

Módosíthatom a már megjelent hirdetéseimet?

A hirdetés elvárását és szöveges leírását tetszőlegesen módosíthatja, azonban az álláshirdetés nevét (pozíció) már nem, ezt egyedi elbírálás alapján kollégáink módosíthatják (elírás a pozíció nevében, stb. esetén)

Hol tudom kezelni a meglévő hirdetéseimet?

A fiókjába való belépés után látja a meglévő hirdetéseit. Ezekbe belekattintva, majd a “Hirdetés szerkesztése” gombot lekattintva tudja módosítani, inaktiválni vagy törölni hirdetését.

Meddig marad aktív egy hirdetésem?

Az alapcsomagokban lévő minden hirdetés 30 napig aktív. Egyedi csomagokrendelés esetén egyedileg kerül kialakításra az ügyfél igényeire szabva tartalom és hirdetési feltételek.

Hol látom a jelentkezőket?

A jelentkezőket a hirdetésre kattinva a “Jelentkezők” fül alatt látja, relevancia-százalék alapján rangsorolt sorrendben.

Kapok értesítést, ha jelentkeztek a hirdetésemre?

Igen, rendszerünk azonnal email értesítést küld a regisztráció során megadott email címre, amint jelentkező érkezett valamely hirdetésére. Az email tartalmazza a pozíció nevét, melyre jelentkeztek, valamint a jelentkező relevancia-százalékát.

Milyen adatokat látok a hirdetésemre jelentkezőkről?

A lista tartalmazza a konkrét álláshirdetésre jelentkezők sorrendjét relevancia alapján. A jelentkezőre kattintva találja az állás követelményei és a jelentkező profilja alapján egyező és nem egyező elvárásokat, valamint a jelentkező további tulajdonságait. Továbbá rendszerünk jelzi az esetleg hiányzó adatokat is (nem hitelesített email cím vagy telefonszám)

Mit jelent relevanciaszázalék a jelentkezők esetében?

A százalék azt mutatja, hogy az álláshirdetésben megadott követelményeknek mennyire felel meg a jelentkező tudása, tapasztalata, tehát mennyire alkalmas a hirdetésre.

Mit tartalmaz a jelentkezők profilja?

A jelentkezők profilja - a kapcsolatfelvételhez szükséges információkon és előző munkahelyein kívül (amelyek csak letöltés esetén válnak láthatóvá) tartalmazza az általuk megadott tudások, ismereteket, képességeket, végzettséget és tanúsítványok listáját. Továbbá a felhasználók írhatnak magukról szabad szavas jellemzést.

Hogyan tudok kapcsolatba lépni a jelentkezőkkel?

Ahhoz, hogy kapcsolatba tudjon lépni a kiválasztott jelentkezőkkel, le kell töltenie a profiljukat.

Hogyan tudom letölteni a profilt?

A jelentkező kártyáján a “Profil megtekintése” gomb megnyomása után a “Profil letöltése” gombra kattintva tudja eszközölni a profil letöltését, majd a profil automatikusan átkerül a “Megvásároltak” fül alá és megjelenik a jelentkező képe, kapcsolatfelvételi adatai (telefonszám, email-cím), illetve az előző/jelenlegi munkahelyei.

Túl kevés a releváns jelentkező, mit tegyek?

Könnyen meglehet, hogy túl sok, vagy egymással nem összhangban lévő követelmények kerültek be az álláshirdetésébe, ilyenkor célszerű módosítani ezeket a Hirdetés szerkesztésével.

Miért jelentkezői profilok vannak az önéletrajzok helyett?

A jelentkezői profil igazából egy digitális önéletrajz, mely sokkal hatékonyabb toborzást tesz lehetővé: bármikor módosítja a jelentkező a profilját (akár a jelentkezés után is) Ön erről azonnal értesül; Digitális előszűrést tesz lehetővé - míg a statikus önéletrajzoknál Önnek kell átfutnia jelölt részleteit, úgy mi automatikusan előszűrjük az alkalmasságát és előre megmutatjuk, így nyerve önnek rengeteg időt. Továbbá a képesség és tudás alapú előszűrés lehetővé teszi, hogy szakmailag valóban megfelelő munkatársakat találjon, így csökkentve a későbbi fluktuáció mértékét.

Meddig marad meg a letöltött profil?

A jelentkező profilja letöltést követően 60 napig áll rendelkezésre a hirdető részére az ebben az időszakban eszközölt profil-frissítésekkel együtt.

Hogyan működik az árazás?

A hirdetési csomagjaink árairól honlapunkon és kollégáinknál tájékozódhat. A kiválasztott csomagajánlat befizetésére 3 nap áll rendelkezésre, ezután hirdetése automatikusan inaktiválódik. A 3 napos bevezetőidőszakban hirdetése megjelenik az oldalon, azonban nem tud kapcsolatba lépni a jelentkezőkkel.

Hogyan fizetek?

Jelenleg a fizetés csak átutalással eszközölhető. A bankkártyás fizetés bevezetésén dolgozunk, és a közeljövőben várható. További részletekről és fizetési feltételekről kérjük, egyeztessen kollégáinkkal.